Tożsamości Półwyspu Iberyjskiego w perspektywie artystycznej

Authors

DOI:

https://doi.org/10.12797/RM.01.2024.15.00

Abstract

No abstract is avaliable for this article.

References

Charchalis, W. 2019. Między luzotropikalizmem a luzofonią. Polityczne uwarunkowania przemian w literaturach afrykańskich języka portugalskiego, Poznań, https://doi.org/10.14746/amup.9788323236610.

Correia, N. 1988. Somos todos hispanos, Lisboa.

Machin-Autenrieth, M., El-Shawan Castelo-Branco S., Llano, S. 2023. Introduction: Sounding Nation and Region in Portugal and Spain, w: M. Machin-Autenrieth, S. El-Shawan Castelo-Branco, S. Llano, Music and the Making of Portugal and Spain: Nationalism and Identity Politics in the Iberian Peninsula, Urbana.

Saramago, J. 2003. Kamienna tratwa, tłum. W. Charchalis, Poznań.

Published

2024-07-23 — Updated on 2024-10-08

Versions

How to Cite

Golemo, K., & Romanowska, J. (2024). Tożsamości Półwyspu Iberyjskiego w perspektywie artystycznej. Intercultural Relations, 8(1(15), 7–12. https://doi.org/10.12797/RM.01.2024.15.00 (Original work published July 23, 2024)