Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Submissions
Guideline for Authors
Review Process & Reviewers
Plagiarism Detection
Editorial Process
Copyright & Licensing
Privacy Statement
Fees
Open Access Policy
About
About the Journal
Editorial Team
Publication Ethics and Malpractice Statement
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 1(13) (2023): Kulturowe aspekty wojny / Człowiek. Dziecko z doświadczeniem migracji
Vol. 7 No. 1(13) (2023): Kulturowe aspekty wojny / Człowiek. Dziecko z doświadczeniem migracji
edited by Wojciech Mazur, Barbara Weżgowiec, Julia Łosiak-Pilch
Published:
2023-08-17
Front Matter
Front Matter
PDF (Język Polski)
Introduction
Wstęp
Kulturowe aspekty wojny / Człowiek. Dziecko z doświadczeniem migracji
Wojciech Mazur, Barbara Weżgowiec, Julia Łosiak-Pilch
PDF (Język Polski)
Articles
Miotani wichrem wojny. Chińscy uchodźcy w czasie wojny z Japonią 1937–1945
Jakub Polit
10-27
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.01
Masakra nankińska 1937–1938 jako źródło chińskiej narodowej traumy kulturowej
Leqi Du
28-41
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.02
Powojenny japoński pacyfizm jako narzędzie budowania dialogu międzykulturowego
Maciej Pletnia
42-57
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.03
„Papierowa wojna” – czyli o mniej znanych aspektach pewnej znanej klęski wojennej propagandy
Wojciech Mazur
58-76
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.04
Reinterpretacja wizerunku prezydenta Wołodymyra Zełenskiego w polskich memach internetowych w czasie wojny ukraińsko-rosyjskiej
Rafał Mazur
77-94
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.05
Opowieść o codzienności w wojennej Ukrainie – fotografie Justyny Mielnikiewicz
Barbara Weżgowiec, Julia Łosiak-Pilch
95-107
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.06
Stres wojny i migracji – konsekwencje dla dzieci i młodzieży
Władysław Łosiak
108-117
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.07
Dziecko-uchodźca w polskiej edukacji
Jakie wsparcie w edukacji szkolnej i pomocy psychologiczno-pedagogicznej przysługuje uczniom uchodźcom?
Julia Łosiak-Pilch, Barbara Weżgowiec
118-132
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.08
Uczniowie z doświadczeniem uchodźczym a szkolne sytuacje dydaktyczno-wychowawcze
Katarzyna Smoter
133-150
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.09
Glossa
Szkoła – integracja – niepełnoletni uchodźcy
Przypadek Szwecji
Monika Banaś
151-158
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.12797/RM.01.2023.13.10
Back Matter
Back Matter
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Current Issue
homepage